Απάντηση στην καταγγελία γυναίκας πως δεν της επέτρεψαν να ταΐσει το παιδί της σε beach bar δίνει ο υπεύθυνος της επιχείρησης στη Χαλκιδική. Μιλώντας στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» ανέφερε ότι η καταγγέλλουσα και ο σύζυγός της «παρήγγειλαν ένα φαγητό δικό μας, δεν τους άρεσε και από τη στιγμή που δεν τους άρεσε το φαγητό μας ρωτήσαμε αν θέλουν τα χρήματα πίσω ή κάτι άλλο από το κατάστημα και λέει “όχι, τα χρήματα πίσω”». «Δίνουμε τα χρήματα πίσω στην κυρία για να μην έχουμε ούτε αυτή κάποιο πρόβλημα, ούτε και εμείς. Δεν μπορούμε να πάρουμε χρήματα για ένα προϊόν, το οποίο δεν τού αρέσει του πελάτη», είπε και συνέχισε: «Η κυρία είχε φαγητό μαζί της, το οποίο ήταν παστίτσιο, ούτε καν μακαρόνια». Τονίζει ακόμα: «Εμείς για τα παιδιά επιτρέπουμε όλα τα φαγητά, γιατί κάποια παιδιά τρώνε κατεψυγμένα φαγητά, οπότε τούς επιτρέπουμε για τα παιδιά να έχουν τα πάντα και πολλές φορές τα φυλάμε εμείς στα δικά μας τα ψυγεία τα φαγητά τους […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.